Röviden összefoglalva a 2021-es tavasz eseményeit, a márciust azzal kezdtük, hogy történt egy garázsváltás, így a Bébi Cápa új otthont kapott. Mindeközben visszaértek a korábban vásárolt nyári felnik a felújításból és festésből, emellett sikerült szerezni egy eredeti MINI baseball sapkát.
Ahogy megjött a jó idő és egyre többet autóztam a MINI-vel, ismét adódott egy szituáció. Próbáltam elérni egy zöldet és hirtelen szögletes lett a benzin. Kecske szökdelésben ugyan átértem, de a kereszteződés túloldalára már meg is jelent a rettegett csekken-dzsin. Motorhiba lámpa, valami nem stimmel. Azzal a lendülettel irány a műhely. Kiolvasás, 3. henger égéskimaradás, trafó hiba. Egy gyors trafó csere és a probléma megoldva. De a gond mindig csőstül jön, tiszta olaj a motor oldala, a főtengely szimering kiveri.
Robi barátom mind a négy könyökének segítségével szétszedte a Cápát, hogy kicserélje. Ugye ha már a hosszbordásszíj lent van, miért is ne cseréljünk ki mindent IS. Tehát hosszbordás szíj, szíjfeszítő kar, főtengely szíjtárcsa, vízpumpa kerék és a nap levezetéseként egy hátsó ablaktörlő kar.
Ha már technikailag felkészültünk a szezonra, ideje volt egy kis esztétikai felkészülésnek is. Tomi és a Decor Racing Team Kft. munkájának köszönhetően cserére kerültek a motorháztetőn lévő csíkok és felkerült a szélvédőre egy sötétítő csík is.
![miniac90-13](https://i.postimg.cc/pdrC0NXR/miniac90-13.jpg)
![miniac90-14](https://i.postimg.cc/LsWTwynf/miniac90-14.jpg)
![miniac90-18](https://i.postimg.cc/sgwK9fzT/miniac90-18.jpg)
![miniac90-19](https://i.postimg.cc/Wbm5z6HL/miniac90-19.jpg)